lørdag 17. mars 2012

Inspirert!

God morgen!
I går valgte jeg å bruke tid og penger på å bli inspirert. Bare fordi jeg hadde lyst.
Jeg meldte meg på KK dagen og gledet meg til inspirasjon og påfyll en hel dag sammen med gode venninner. Jeg ble ikke skuffet.

  • Jon Almaas var flink som konfransier. Perfekt vert for 1200 kvinner. ;o)
  • Elaine Eksvärd var et høydepunkt. Hun snakket om hvordan man skal avsløre hersketeknikker. Nyttig og morsomt. Jeg skal helt klart kjøpe boken hennes: "Få sagt det"
  • Pär Johansson var morsom og rørende om det å kjenne seg selv, det å respektere hverandre og om å velge et yrke som gir mening.
  • Harald Rønneberg er jo en vandrene reklameplakat om det å kjenne seg selv og det å sprenge egne grenser. Her var det mye å lære. Morsomt. 
  • Og selvfølgelig var det gøy å se Trinny og Susannah i aksjon med å fornye kvinner og lære oss å framstå som den beste utgaven av oss selv.
Jeg sitter igjen med masse inspirasjon og ting til ettertanke. Dette var absolutt en vitamininnsprøytning og noe jeg er sikker på flere vil glede seg over. Kanskje skal du spare til en slik dag til neste år?Det er ikke bare KK som arrangerer slike inspirasjonsdager. Få med noen venninner, ønsk deg det til bursdagen din eller få sjefen til å spandere en slik dag for avdelingen. Garantert vellykket!

Ønsker dere en inspirerende uke!
Klem HC :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar