onsdag 6. april 2011

Sol i hodet!

Mitt favoritt utsagn! Jeg fant det i en bok jeg leste for lenge siden som heter Opptur av Amund Fjeldstad. Han sier i boken at utsagnet betyr "godt humør, lave skuldre og mental futt". Det er altså snakk om en positiv sinnsstemning som ihvertfall jeg elsker å være i. Nesten hele tiden og spesielt når jeg er litt muggen og lei, leter jeg etter ”Sol i hodet”, noen ganger med varierende hell... Det betyr ikke at at jeg ikke synes vi skal kunne tillate oss å være nedfor av og til, men ihvertfall jeg blir utrolig sliten av negative tanker som setter seg litt fast, og da hjelper det å finne fram til solskinnet.

Hva gir deg Sol i hodet?

Det er også det Ingrid og jeg forsøker å formidle når vi sitter og drodler med kalenderen vår. Nå er det lenge til ”deadline” for ”Inspirasjonskalenderen 2013”, først kommer jo "-2012" i salg til høsten, men vi er så smått i gang, og koser oss med tanken på enda en ”baby” som skal bli ferdig. Har du lest eller kommet over ord, uttrykk, bøker, blogger, dikt, hendelser el. som kan inspirere oss eller andre, er det kjempehyggelig om du vil tipse oss om det på mail eller formidle det her på Bloggen?

Ellers synes vi det er utrolig hyggelig med alle som følger oss og alle som har kjøpt ”Inspirasjonskalenderen 2011”. Vi får stadig vekk mail med tips, eller bare hyggelige tilbakemeldinger. Også på FB- siden vår "Inspiratene" får vi hyggelige kommentarer fra fornøyde lesere og her på Bloggen var nettopp Vibeke innom og la igjen en hyggelig hilsen. Tusen takk for hilsen, og takk for hyggelige ord om kalenderen vår på din kjempefine blogg ”Vibekes bokkasse”.

Ha en aldeles strålende uke så lenge alle sammen,
med masse Sol i hodet!!

Klem HC :o)

It's not the strongest of the species that survive,
nor the most intelligent,
but the one most responsive to change.
(Charles Darwin)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar