fredag 14. januar 2011

2011..

Det ble en fryktelig lang "julebloggferie" gitt. Men nå er hverdagen tilbake. Ett helt nytt år har begynt og ligger der åpent med nye muligheter. Jeg gleder meg!
Jeg ser tilbake på et et år der jeg har fått kjenne på litt frustrasjoner og gleder.

Frustrasjon over å oppdage sårbarheten når kroppen ikke fungerer som den skal, over musearmen og påfølgende langtidssykemelding, og irritasjonen når hverken jobb eller hobbier jeg elsker kan uføres. Alt har gjort meg noen erfaringer rikere.
Gleden over alt det andre som fungerer! Alt jeg har; min familie, vennskap og et liv i ett land som gir meg muligheten til å leve et trygt og herlig liv. Jeg er så usigelig takknemlig og kjenner at jeg gleder meg til et nytt år, og som alltid er jeg helt overbevist om at dette året blir det aller beste så langt!
Fantastisk! :-D

Vi er ferdige med en vervekampanje på vår Facebook side "Inspiratene" og kommer snart til å lansere en ny både på FB og her på Bloggen, så følg med!

Tusen takk for hyggelig kommentarer fra deg "Hanne" som har skrevet så fint om oss på Bloggen din " pludrehanne ". Kjempehyggelig! :o)

Ønsker dere alle en herlig uke og et fantastisk nytt år!
Måtte alle dine drømmer oppfylles!
Nyttårsklem fra oss ;o)

- Hvordan ønsker du å bruke det nye året ditt?


"Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt,
se et vakkert bilde, og - om mulig
 - si et par fornuftige ord."

(Johann Wolfgang von Goethe)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar