mandag 29. november 2010

Førjulekos..

Koser meg innendørs foran peisen i kulden nyter førjulstiden.
Det er utrolig mange kreative mennesker der ute og kjempefine og inspirerende juleblogger. Jeg fant en veldig koselig "rendyrket" juleblogg, Sjarmerende Jul som er verd en kikk.
Jeg skulle jeg ønske jeg var flinkere til å lage ting, det er jo så hyggelig å få noe hjemmelaget.


Dette flotte hjemmestrikkede armbåndet fikk jeg av Ingrid en gang. En kjempefin julegaveide! Det kan jo også lages med perler, sløyfer eller du kan henge på "dingser" som passer personligheten til mottakeren. Hun sa at det ikke var veldig vanskelig å lage...
Jeg er ikke helt overbevist.. ;o)

 

Ha en deilig kveld.
Vinterhilsen fra Hanne Ch. :o)
 
"Følg alltid din innskytelse når det gjelder å glede andre.."
(Hanna Winsnes)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar