fredag 19. november 2010

Det nærmer seg jul...

Hva er vel hyggeligere enn å tenne lys, lage en kopp deilig kakao, og finne fram ideblokken? Jeg synes planlegging og innpakking er noe av det morsomste med julegaver. Å lage en oversikt over hva slags  gaver en kan finne på, helst for en rimelig penge, synes jeg er kjempehyggelig. Det er tanken som teller og juleforberedelsene skal være hyggelige og noe man kan kose seg med. Dersom du forbinder førjulstiden med kun stress og mas er det kanskje på tide at du setter deg og tenker litt på om noe kan gjøres på en annen måte??


På Grønn hverdag sine sider har de masse gode innspill til miljøvennlige gavetips perfekte til både jul og julekalenderen. I tillegg kan det være på sin plass og minne om at vi kan bruke mere miljøvennlig gaveinnpakning. Det er absolutt verd å ta en kikk på sidene deres.

Jeg fant forresten en utrolig søt skål på "Confetti" her om dagen, og siden jeg elsker hjerter bare måtte jeg ha den..
Førjulsgave til meg selv... ;o)

Ha en herlig kveld!
Klem Hanne Ch. :o)

"Våkn opp med et smil og jag etter livet ...
Lev det, nyt det, smak det, lukt det, føl det.."
(Joe Knapp)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar