søndag 2. mai 2010

Tid for hage...

Jeg ELSKER nydelige, velpleide, vakre hager,
der du kan sette deg ned og drømme deg helt bort..
Bare synd min egen ikke helt er der.. Hadde jeg enda likt hagearbeidet så kunne det jo vært håp i hengende snøre, men neida. Jeg har tusen unnskyldninger, og etter dagens økt med riven er jeg sikker på at jeg får flere vannblemmer, stakkars meg... Jeg vurderer i skrivende stund alle muligheter fra asfaltering til å utvide verandaen slik at den dekker alt gress... Hmm....

Enn så lenge får jeg nyte andres blomster..

Det er jo mye vakkert som kan kjøpes og puttes i potter..
Men så var det å finne fram å rengjøre disse urnene da..
Åh.. latskapen kjenner ingen grenser..

Hvis jeg sitter og ser på hagen lenge nok, så kanskje det ordner seg av seg selv?? Og dessuten er det jo moderne med "natur-hager", eller hur??
Jeg skal uansett sitte stille og tenke litt til. Det er som kjent farlig å overanstrenge seg!!
Ha en aldeles strålende og avslappende dag!
Klem HC :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar