mandag 5. april 2010

Oppdrett...

..av hybelkaniner er noe jeg lenge har vært tilhenger av.
Synes det er en uting at det drives jakt på disse søte dottene og er egentlig overrasket over at Bellona & co ikke har satt en stopper for denne stadige klappjakten på de søte små..

Nå har tom. Dagbladet en artikkel om at
"Det nesten skal bli gøy og vaske".. (les her )
Nesten er vel stikkordet her, og jeg har uansett mine tvil..
Nei, da er det mye annet som er morsomt..
å shoppe litt for eksempel.. :o)


Denne ringen jeg har kjøpt fra Hjerter synes jeg er supersøt..
Og så er det vel på tide å komme i gang med malingen igjen etter en slapp påskeferie..

Et av mine bilder, bak en orkide som plutselig blomstret igjen.. Jippi..
(moralen er altså, gi aldri opp..)
Kanskje jeg skal bli gartner??

Det er sol ute så det er på tide å nyte siste feriedagen utendørs.

Ha en fortsatt strålende påske..
de siste timene som er igjen..
HC ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar